Dörtyol Kaymakamı Mehmet Keklik, U20 Hentbol Milli Takımı’na seçilerek Türkiye’yi uluslararası arenada temsil etmeye hazırlanan Sena Bayır ve ailesini makamında kabul etti.

Ziyarette genç milli sporcu Sena Bayır’ın elde ettiği başarıdan duyduğu memnuniyeti dile getiren Kaymakam Keklik, Bayır’ı tebrik ederek başarılarının devamını diledi.

U20 Hentbol Dünya Şampiyonası kapsamında İspanya’da mücadele edecek olan Sena Bayır’ın, Türkiye’yi en iyi şekilde temsil edeceğine inandığını ifade eden Keklik, genç sporcuya başarı temennilerini iletti.

Milli sporcu Sena Bayır ise desteklerinden dolayı teşekkür ederek ülkesini ve memleketi Dörtyol’u gururla temsil edeceğini belirtti.

 Haber Resmi