Hatay Gazella Korosu Arsuz’da Türkü Gecesi Düzenledi
Arsuz Nazım Hikmet Kültür Merkezi'nde düzenlenen konser, Şef Uğur Dağ yönetiminde sahne alan koronun seslendirdiği birbirinden seçkin türkülerle izleyicilere unutulmaz bir akşam yaşattı. Programa Hatay İl Kültür ve Turizm Müdürü Abdullah Dinç, Arsuz İlçe Millî Eğitim Müdürü Ahmet Yanmaz ve çok sayıda vatandaş katıldı.

Hatay Büyükşehir Belediye Başkanı Mehmet Öntürk'ün kültür ve sanat faaliyetlerine verdiği destek doğrultusunda, Hatay Büyükşehir Belediyesi ile Hatay İl Kültür ve Turizm Müdürlüğünün katkılarıyla gerçekleştirilen etkinlikte, Anadolu'nun farklı yörelerine ait eserler koro ve saz sanatçılarının başarılı performansıyla seslendirildi. Konser boyunca salonu dolduran sanatseverler türkülere hep bir ağızdan eşlik ederek geceye renk kattı.
Konserin ardından değerlendirmelerde bulunan Koro Şefi Uğur Dağ, Anadolu türkülerinin ortak kültürel hafızayı, kardeşlik duygusunu ve toplumsal birlikteliği yansıttığını belirterek, Arsuzlu sanatseverlerle buluşmaktan büyük mutluluk duyduklarını ifade etti.

Dağ, kültür ve sanat çalışmalarına sunduğu katkılar nedeniyle Hatay Büyükşehir Belediye Başkanı Mehmet Öntürk'e, Hatay Büyükşehir Belediyesine ve Hatay İl Kültür ve Turizm Müdürlüğüne teşekkür ederek, kurumların desteğinin şehrin kültürel yaşamının yeniden canlanmasına önemli katkı sağladığını söyledi.
Hatay Gazella Korosu'nun Anadolu'nun köklü müzik mirasını yaşatmaya ve türkülerin birleştirici gücünü Hatay'ın farklı ilçelerinde sanatseverlerle buluşturmaya devam edeceğini vurgulayan Dağ, konserin hazırlanmasında emeği geçen koro üyeleri, saz sanatçıları ve tüm ekibe teşekkür etti.

Büyük beğeni toplayan konser, izleyicilerin uzun süre devam eden alkışları eşliğinde sona erdi.