Hatay’da Muhtarlara Akademi Eğitimi Verildi
Hatay’ın İskenderun ilçesinde düzenlenen Muhtarlar Akademisi Eğitim Programı, mahalle muhtarlarını kamu hizmetleri, iletişim ve mevzuat konularında güçlendirmeyi amaçladı.

İskenderun Teknik Üniversitesi Barbaros Hayrettin Konferans Salonu’nda gerçekleştirilen programa Hatay Valisi Mustafa Masatlı, İçişleri Bakanlığı İller İdaresi Genel Müdürlüğü Muhtarlar Daire Başkanı Suna Üstüner ve çok sayıda muhtar katıldı.
Programın açılışında konuşan Vali Masatlı, 6 Şubat depremlerinin ardından yürütülen çalışmalarda gösterdikleri özveri nedeniyle muhtarlara teşekkür ederek, eğitim sürecinde edinilecek bilgilerin mahallelere daha hızlı ve kaliteli hizmet olarak yansıyacağını ifade etti.

Muhtarlar Daire Başkanı Suna Üstüner ise programın muhtarların bilgi birikimi ve liderlik becerilerini geliştirmesi açısından önemli olduğunu belirtti. Üstüner, devletin muhtarlara verdiği desteğin güçlü bir göstergesi olan akademi programının, yerel yönetim hizmetlerinin etkinliğine katkı sağlayacağını vurguladı.