Hataylı Çocuklar Koç Spor Şenliği’nde Ödül Sevinci Yaşadı
Koç Topluluğu'nun geleneksel hale getirdiği ve bu yıl 37'ncisi düzenlenen Spor Şenliği, 16 ülkeden 7 bini aşkın çalışanın katılımıyla büyük bir organizasyona dönüştü. Şenlikte Hataylı çocuklar da başarılarıyla dikkat çekti.
Koç Topluluğu Spor Kulübü tarafından depremden etkilenen Adıyaman, Hatay, Kahramanmaraş ve Malatya'daki Umut Kentlerde yaşayan 10-14 yaş grubundaki çocuklar için ikinci kez spor turnuvaları düzenlendi. Basketbol, voleybol, futbol ve kros branşlarında gerçekleştirilen müsabakalarda dereceye giren Hataylı öğrenciler, İstanbul'da düzenlenen 37. Koç Topluluğu Spor Şenliği kapanış törenine davet edildi.
Abdülmecid Efendi Korusu'nda gerçekleştirilen törende ödüllerini alan çocuklar, binlerce sporcunun yer aldığı organizasyonun coşkusuna ortak oldu. Sporun birleştirici ve iyileştirici gücünü deneyimleyen gençler, unutulmaz bir gün yaşadı.
Koç Holding CEO'su Levent Çakıroğlu da konuşmasında Umut Kentlerden gelen çocukların organizasyona ayrı bir enerji kattığını belirterek, Adıyaman, Hatay, Malatya ve Kahramanmaraş'tan gelen gençlerin sporla buluşmasının kendileri için büyük mutluluk olduğunu ifade etti. Çakıroğlu, Koç Topluluğu Spor Kulübü'nün Umut Kentlerde yürüttüğü çalışmaların sporun çocuklar üzerindeki olumlu etkisinin en güzel örneklerinden biri olduğunu vurguladı.