İskenderun OSB’de Seyir Halindeki Motosiklet Alev Aldı
Yangın, Sarıseki Mahallesi sınırlarında bulunan İskenderun Organize Sanayi Bölgesi içerisinde meydana geldi. Seyir halindeki motosiklet, henüz belirlenemeyen bir nedenle bir anda yanmaya başladı.
Alevleri fark eden sürücü, aracı güvenli bir noktada durdurarak 112 Acil Çağrı Merkezi’ne ihbarda bulundu. Kısa sürede olay yerine sevk edilen itfaiye ekipleri, yangına müdahale ederek alevleri kontrol altına aldı ve söndürdü.
Yangında motosiklet tamamen yanarak kullanılamaz hale gelirken, olayda herhangi bir yaralanma yaşanmadı. Yangının çıkış nedeninin belirlenmesi için inceleme başlatıldı.