Samandağ’da Evden Altın Hırsızı Tutuklandı
Hatay Emniyet Müdürlüğü ekipleri, 23 Haziran 2026 tarihinde Samandağ ilçesi Cemal Gürsel Mahallesi'nde meydana gelen evden hırsızlık olayıyla ilgili geniş çaplı çalışma başlattı.
Yapılan incelemede, ikametten 2 adet Ajda bilezik, 1 adet 14 ayar yüzük, 1 adet gram altın, 1 adet çeyrek altın, 3 adet 14 ayar kolye ile 1 adet 22 ayar 5 gram altının çalındığı belirlendi.
Olayın aydınlatılması amacıyla çevredeki çok sayıda ev ve iş yerinin güvenlik kamerası kayıtlarını inceleyen ekipler, şüphelinin bir kuyumcuda çalıntı altınları bozdurduğunu tespit etti.
Yürütülen çalışmalar sonucunda şüphelinin G.H. olduğu belirlenirken, zanlı 27 Haziran 2026 tarihinde düzenlenen operasyonla yakalandı. Emniyetteki işlemlerinin ardından adliyeye sevk edilen G.H., çıkarıldığı mahkemece tutuklanarak cezaevine gönderildi.
Hatay Emniyet Müdürlüğü, kent genelinde mal varlığına karşı işlenen suçlarla mücadelenin kararlılıkla sürdürüleceğini bildirdi.