Hatay Valisi Mustafa Masatlı, Muharrem Ayı ve Aşure Günü dolayısıyla, Anadolu’nun ilk camisi olma özelliğini taşıyan Habib-i Neccar Camii’nde vatandaşlarla bir araya geldi. Manevi atmosferiyle dikkat çeken programda birlik ve beraberlik mesajları verildi.

Program, Vakıflar Bölge Müdürlüğü’nün koordinasyonunda düzenlenirken hazırlanan aşureler vatandaşlara ikram edildi. Etkinlikte yoğun katılım yaşanırken, vatandaşlar hem aşure ikramından faydalandı hem de programın manevi atmosferini paylaştı.

Haber Resmi

Aşure, birlik ve dayanışmanın simgesidir”

Programda vatandaşlarla sohbet eden Vali Mustafa Masatlı, Muharrem Ayı’nın sabır, kardeşlik ve paylaşma duygularını güçlendiren özel bir dönem olduğunu vurguladı.

Vali Masatlı konuşmasında, aşurenin farklı lezzetlerin aynı kazanda birleşerek birlik ve beraberliği simgelediğini belirterek, “Bugün vatandaşlarımızla aynı sofrayı paylaşarak bu kardeşlik iklimini birlikte yaşıyoruz” ifadelerini kullandı.

Etkinlikte vatandaşların talep ve görüşlerini de dinleyen Masatlı, toplumla doğrudan iletişimin önemine dikkat çekti.

Haber Resmi

Deprem sonrası yeniden ihya edilen cami

Vali Masatlı, 6 Şubat depremlerinde hasar gören ve daha sonra yeniden ayağa kaldırılan Habib-i Neccar Camii’nin taşıdığı manevi değerin çok kıymetli olduğunu ifade etti.

Masatlı, bu tür manevi buluşmaların toplumda dayanışma ruhunu güçlendirdiğini belirterek, “6 Şubat’ta olduğu gibi bugün de birlik ve beraberlik ruhunu hep birlikte yaşatıyoruz” dedi.

Program, yapılan dualar ve vatandaşlara aşure ikramının ardından sona erdi. Vali Mustafa Masatlı, Muharrem Ayı’nın ülke, millet ve İslam âlemi için hayırlara vesile olmasını temenni etti.