Arsuz'da evin deposunda çıkan yangın söndürüldü
Yangın, Arsuz ilçesine bağlı Çetillik Mahallesi'nde bulunan bir evin depo kısmında meydana geldi. Henüz belirlenemeyen nedenle başlayan yangın, kısa sürede depoyu sararken çevrede paniğe neden oldu.
İhbar üzerine olay yerine sevk edilen Hatay Büyükşehir Belediyesi itfaiye ekipleri, alevlere hızlı şekilde müdahale ederek yangının eve ve çevredeki yapılara sıçramasını önledi.
Ekiplerin başarılı müdahalesiyle yangın kısa sürede kontrol altına alınırken, olayın ardından bölgede soğutma çalışması gerçekleştirildi.
Yangında depo bölümünde maddi hasar oluşurken, olayda herhangi bir can kaybı veya yaralanma yaşanmadı. Yangının çıkış nedenine ilişkin inceleme başlatıldı.