Sivas PMYO’nun 23’üncü dönem mezuniyet töreninde polis adayları yemin ederek görevlerine hazırlanırken, dönem birincisi Rümeysa Yıldız da yaş kütüğüne plaket çaktı. Dereceye giren öğrencilere başarı belgeleri ve çeşitli hediyeler protokol üyeleri tarafından takdim edildi.
Törenin en anlamlı anlarından biri ise şehit polis Cemil Okur’un kızı Şehriban Okur’un mezuniyet heyecanı oldu. Kahramanmaraş merkezli depremlerde Hatay İl Emniyet Müdürlüğü Asayiş Şube Müdürlüğü hizmet binasının yıkılması sonucu şehit olan babasının fotoğrafını eline alarak kep atan Okur, polislik mesleğini tercih etmesinde en büyük ilham kaynağının babası olduğunu söyledi.
Babasının emanetini yaşatacağını ifade eden Şehriban Okur, üniformayı büyük bir onurla taşıyacağını belirterek, onun adını ve hatırasını görev yaptığı her yerde yaşatmak istediğini dile getirdi.
Ailenin emniyet teşkilatıyla bağı bununla da sınırlı değil. Şehriban Okur’un kardeşi Yılmaz Okur’un da Samsun Polis Meslek Yüksekokulu’nda eğitimine devam ettiği öğrenildi.
Kızının mezuniyet gururunu yaşayan anne Nazife Okur ise, evladının babasından devraldığı sorumluluğu en iyi şekilde yerine getireceğine inandığını belirterek, yaşadığı mutluluğu ve gururu dile getirdi.
Törende konuşan Sivas Valisi Yılmaz Şimşek de polis adaylarının yalnızca bir mezuniyet kutlaması yapmadığını, aynı zamanda millete ve devlete hizmet yolunda önemli bir sorumluluk üstlendiklerini ifade etti.
Mezuniyet törenine Sivas Valisi Yılmaz Şimşek, PMYO Müdürü Mahmut Güven, il protokolü ve öğrencilerin aileleri katıldı.
