Sümerler Amfi Tiyatro’da Duygusal Gece
Hatay Valiliği, Hatay Büyükşehir Belediyesi (HBB) ve Hatay İl Milli Eğitim Müdürlüğü iş birliğiyle düzenlenen Hatay Maarif Koro ve Orkestrası “Vefa” Konseri, Sümerler Amfi Tiyatro’da sanatseverlerle buluştu.
Geniş katılımla gerçekleşen etkinlikte, Türk müziğine damga vurmuş sanatçılar anılarak unutulmaz eserleri yeniden seslendirildi.

Usta Sanatçıların Eserleri Hep Bir Ağızdan Söylendi
Konserde, Türk müziğinin efsane isimleri Barış Manço, Cem Karaca, Ferdi Tayfur, Volkan Konak ve Kazım Koyuncu gibi sanatçıların eserleri Maarif Koro ve Orkestrası tarafından seslendirildi.
Salonu dolduran vatandaşlar, şarkılara hep bir ağızdan eşlik ederek geceye ortak oldu.
Koro ve orkestra performansı izleyicilerden büyük beğeni toplarken, etkinlik boyunca duygusal anlar yaşandı.

“Öğretmenler Bu Şehrin Umudu Oldu”
Program sonunda konuşan Hatay İl Milli Eğitim Müdürü Harun Tüysüz, öğretmenlerin deprem sonrası süreçte önemli bir rol üstlendiğini belirterek, “Bu şehirde en büyük teşekkürü hak edenler öğretmenlerdir” dedi.
Etkinlik, HBB’nin kültür ve sanat faaliyetlerinin süreceği mesajıyla sona erdi.
