AK Parti Genel Başkan Yardımcısı ve Kültür ve Sanat Politikaları Başkanı Hüseyin Yayman, Ankara Bilkent Şehir Hastanesi’nde tedavi gören ünlü sanatçı İbrahim Tatlıses’i ziyaret ederek geçmiş olsun dileklerini iletti.
Fizik Tedavi ve Rehabilitasyon Hastanesi’nde gerçekleşen ziyarette Yayman’a, AK Parti Merkez Karar ve Yönetim Kurulu (MKYK) üyeleri Fatima Yurduseven ve Mehmet Ali Kurt da eşlik etti.
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın selamlarını sanatçıya ileten Yayman, Tatlıses’in sağlık durumu hakkında bilgi aldı. Tedavi sürecinin olumlu ilerlediğini belirten İbrahim Tatlıses, sağlık durumunun iyi olduğunu ifade ederek, “Süperim” sözleriyle moralinin yüksek olduğunu dile getirdi.
Tedavi gördüğü hastaneden ve sağlık çalışanlarından övgüyle bahseden Tatlıses, Ankara Bilkent Şehir Hastanesi’nin sunduğu sağlık hizmetlerinden memnuniyet duyduğunu söyledi.
Ziyaret sırasında Şanlıurfa’da düzenlenecek TEKNOFEST’e davet edildiğini de paylaşan Tatlıses, tedavi sürecinin başarılı şekilde devam ettiğini belirtti.
Samimi bir atmosferde gerçekleşen ziyaret, geçmiş olsun temennilerinin ardından sona erdi.