Halk arasında “yeşil otobüs” olarak bilinen Büyükşehir Belediyesi’ne ait toplu ulaşım araçları, bayramın birinci gününden itibaren il genelinde ücretsiz olarak hizmet verecek. Uygulamayla birlikte vatandaşların bayram ziyaretlerini daha rahat ve ekonomik şekilde gerçekleştirmesi hedefleniyor.
HBB yetkilileri yaptıkları açıklamada, tüm vatandaşların Kurban Bayramı’nı kutlayarak sağlık, huzur ve mutluluk dolu bir bayram geçirmeleri temennisinde bulundu.