DOLAR 46.66 ₺
EURO 53.15 ₺
STERLIN 62.10 ₺
G.ALTIN 6,130.13 ₺
BTC 59,868.70 $
ETH 1,553.04 $
BİST 0.00

    İşçilerin kaldığı konteynerler kül oldu

    İLÇE HABERLERİ 4
    Yayınlama: 28 Ocak 2025 Salı 09:37 Kaynak: Haber Merkezi Muhabir: ÖMER ÖZTÜRK

    İşçilerin kaldığı konteynerler kül oldu

    Hatay’ın Arsuz ilçesinde TOKİ personellerinin kaldığı konteynerlerde çıkan yangını itfaiye söndürdü. Yanan konteynerler kullanılamaz hale geldi.

    Konteyner yangını Arsuz’un Arpaderesi Mahallesi’nde yapımı devam eden TOKİ kontlarının şantiyesinde çıktı. TOKİ personellerinin kaldığı konteynerde ece saatlerinde bilinmeyen bir nedenden dolayı çıkan yangın kısa sürede büyüdü. İşçiler yangını söndürmeye çalıştı ancak başarılı olamadı. Bölgeye sevk edilen itfaiye ekipleri yangına müdahale edip kısa sürede kontrol altına aldı ve  yangını söndürdü. Yanan konteynerler kullanılamaz hale geldi.

     

    İlk Yorumu Sen Yaz
    code