DOLAR 46.50 ₺
EURO 52.83 ₺
STERLIN 61.37 ₺
G.ALTIN 6,099.96 ₺
BTC 63,985.29 $
ETH 1,727.92 $
BİST 0.00

    İl Sağlık Müdürlüğü’nde İftar Programı

    SAĞLIK 2
    Yayınlama: 13 Mart 2025 Perşembe 11:04 Kaynak: Haber Merkezi Muhabir: Haber Merkezi

    İl Sağlık Müdürlüğü’nde İftar Programı

    İl Sağlık Müdürü Dr. Sıtkı Sönmez, Dörtyol, Payas ve Erzin ilçelerindeki sağlık yöneticileri ve sağlık personelleri ile birlikte birlik ve beraberlik içinde iftar sofrasında bir araya geldi. Ramazan ayında, sağlık çalışanlarının özverili çalışmalarına teşekkürü bir borç bilerek, birlikte iftar açmak ve dayanışma duygusunu pekiştirmek adına düzenlenen etkinlik büyük bir samimiyet içinde gerçekleşti.

    Bu anlamlı buluşma, sağlık camiamızın birbirine daha sıkı kenetlenmesine, ortak hedefler doğrultusunda el birliğiyle çalışmaya olan kararlılığımızı pekiştirdi. İl Sağlık Müdürlüğü olarak, tüm sağlık çalışanlarımıza ve toplumumuza sağlıklı, huzurlu ve bereketli bir Ramazan dönemi dileriz.

    İl Sağlık Müdürü Sönmez, “Ramazan’ın manevi gücünden ilham alarak sağlık hizmetlerine olan katkılarımızı sürdürmeye devam edeceğiz.” dedi.

    İlk Yorumu Sen Yaz
    code