DOLAR 46.66 ₺
EURO 53.15 ₺
STERLIN 62.10 ₺
G.ALTIN 6,130.13 ₺
BTC 60,138.80 $
ETH 1,576.20 $
BİST 0.00

    Ülkücüler iftarda buluştu

    SİYASET 5
    Yayınlama: 5 Mart 2025 Çarşamba 08:20 Kaynak: Haber Merkezi Muhabir: ÖMER ÖZTÜRK

    Ülkücüler iftarda buluştu

    Ülkü Ocakları Eğitim ve Kültür Vakfı Başkanı Ahmet Yiğit Yıldırım’ın teşrifleriyle gerçekleşen iftar programında ülkücüler, birlik ve beraberlik içinde aynı sofrada buluştu. Ülkü Ocakları Hatay İl Başkanı Alihan Döner’in ev sahipliğinde, Hatay Büyükşehir Belediyesi Habibi Neccar Sosyal Tesisleri\'nde düzenlenen programa, Milliyetçi Hareket Partisi (MHP) MYK Üyesi Timur Şerif Şaşmaz, MHP Hatay İl Başkanı Metin Taşçı, Hatay KAÇEP İl Başkanı Dilek Demirdöven, Türk Eğitim-Sen Hatay 1 No’lu Şube Başkanı Ömer Solgun, ülkücüler ve Asenalar katıldı.

    İftar programında konuşan Ülkü Ocakları Eğitim ve Kültür Vakfı Başkanı Ahmet Yiğit Yıldırım, "Ülkü Ocakları Hatay İl Başkanlığımız tarafından düzenlenen iftar programında ülküdaşlarımızla bir araya gelerek aynı sofrayı paylaştık. Türk-İslam ülküsünün bizlere yüklediği kardeşlik ve dayanışma ruhunu bir kez daha idrak ettik. Rabbim, birliğimizi ve dirliğimizi daim eylesin." ifadelerini kullandı.

    Gecede birlik ve dayanışma vurgusu yapılırken, katılımcılar Ramazan ayının manevi atmosferinde bir arada olmanın mutluluğunu yaşadı. 

     

    İlk Yorumu Sen Yaz
    code